* Миничат

Refresh History
  • Sasha Grey: Да бухают) лето же=)
    Июня 19, 2018, 09:22:05 am
  • begining: куда все пропали то ?))
    Июня 18, 2018, 02:53:30 pm
  • Sasha Grey: да походу))
    Июня 14, 2018, 11:33:12 pm
  • kittai: ого чат умер что ли?(
    Июня 12, 2018, 09:54:53 pm
  • Eddie: [link] Кхм...
    Мая 31, 2018, 02:59:27 pm
  • kittai: все разобрался)) оказывается у меня героик 5 стоял... а я  в обычки ходил поэтому не сбрасывалась(((
    Мая 31, 2018, 12:10:18 pm
  • kittai: у кого нить сбрасывается инсты??? нажимаю сбросить не помогает....
    Мая 30, 2018, 01:40:47 pm
  • kittai: [link] не робит
    Мая 30, 2018, 12:21:09 pm
  • kittai: [link]   Сокретар нельзя убить
    Мая 30, 2018, 12:20:52 pm
  • kittai: [link]   Исцелено растений гнусь-лозы нету
    Мая 30, 2018, 12:20:23 pm
  • LogicBrain: Сегодня в 20:00 по астане зайдем?)
    Мая 29, 2018, 04:08:51 pm
  • BeLove: на сервере люди онлайн)
    Мая 28, 2018, 07:42:14 pm
  • BeLove: (проблема с пропажей нпц решена)
    Мая 28, 2018, 07:42:08 pm
  • generalchaos: всем привет) есть кто живой?)
    Мая 28, 2018, 07:33:15 pm
  • BeLove: done
    Мая 28, 2018, 07:15:12 pm
  • BeLove: видим, занимаюсь
    Мая 28, 2018, 06:27:46 pm
  • begining: в игру нету доступа застывает на процессе Соединение установлена
    Мая 28, 2018, 02:52:29 pm
  • Exotiques: Оо, раладинскса
    Мая 22, 2018, 09:41:28 am
  • Eddie: [link]
    Мая 21, 2018, 07:41:27 pm
  • Paladinsha: Белов всё еще руководит ?
    Мая 21, 2018, 07:22:40 pm

Автор Тема: Обновление от 26.10.2015  (Прочитано 2212 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн BeLove

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Сообщений: 573
  • Thanked: 148 times
  • Пол: Мужской
  • Admin
    • Просмотр профиля
Обновление от 26.10.2015
« : Октября 26, 2015, 07:38:43 am »
Сервер обновлен до последней версии TrinityCore 6.x

TrinityCore rev. c9868f8dde7a 2015-10-25 21:56:16 +0100 (6.x branch) (Unix, Release)

Список исправлений:

Spoiler for Hiden:
DB/Event: Add missing Hallow's End event spawns in Dalaran
DB/Quest: Fix credit for Infiltrating Dragonmaw Fortress
DB/NPC: Add Lady Medley Crew
Core/PacketIO: Marked a bunch of packets for sending through instance connection
Core/Player: Fixed being teleported into void when on a transport
Core/CollectionMgr: changed loop to range-based for
Core/Player: Removed currency precision flag value manipulations, this is all handled clientside
DB/Quest: Magic Carpet Ride
DB/Creature: Remove a Duplicate spawn for Overseer Deathgaze
DB/Spell: Add missing visual spell in Gortok Palehoof encounter
Script/BoreanTundra: Fix dialog and final waypoint for quest 11570: "Escape from the Winterfin Caverns"
DB/Conditions: Fix conditions for Mortar and Fire Cannon
DB/Misc: Fix Rookery Whelp unit flag
Core/PacketIO: Updated and enabled item refund opcodes
DB: Fix some SAI db errors related to phases
DB/Quest: The Brothers Bronzebeard
Core/Opcodes: assigned value to SMSG_ACCOUNT_HEIRLOOM_UPDATE
DB/Misc: corrected all PhaseIDs and PhaseGroups in creature and gameobject tables
DB/Misc: Add missing spawns on Howling Fjord
DB/SAI: Dalaran Mages - Add Emotescripts
DB/Misc: Updates for Argent Tournament Quests
Core/Player: implemented Heirloom Collection * implemented all things related to that collection * you can create heirloom by click on item in collection * also you can upgrade heirlooms by using specific kits * old heirlooms are converted to new ones
DB/Creature: Nerub'ar Broodkeeper
DB/Creature: Fix Npcflag for High Overlord Saurfang and Muradin Bronzebeard
DB/quest: The Ancient Armor of the Kvaldir
DB/Conditions: Simplify the conditions for Kael'thas Ressurection spell
Scripts/TheEye: Update Kael'thas Sunstrider's script
Core/Scripts: Friend or Fowl Achievement
Custom logic for putting people in combat instead of relying on CreatureAI or Creature methods.
Core/Creature: Add facilities to the Creature class to allow setting an automated, periodic pulse that puts every player in the zone in combat and on the creature's threat list. Scripts/BossAI: Set the BossAI parent class to make use of this in its _EnterCombat and _Reset methods. Combat pulses happen every 5 seconds.
Clean up SmartAI::MoveInLineOfSight. Remove tons of duplicate logic and forward to CreatureAI::MoveInLineOfSight instead of using its own (incorrect) implementation. Move the removal of the 'distracted' state from SmartAI to UnitAI.cpp.
DB/Gossip Menu: Add missing gossips for Karazhan's npcs
DB/Creature: Spirit of Olum
Core/Misc: renamed sGossipSelect parameters
Server/Game/AuctionHouse
Core/Misc split Rate.XP.Kill and Rate.XP.BattlegroundKill settings
DB/Misc: Move some mop spawns to proper place
Core/Players: Check if player can enter the instance during login before trying to add him to map
DB/Misc: Move some mop spawns to proper place
DB/Misc: Sync 6.x guids with 3.3.5a and 4.3.4
« Последнее редактирование: Октября 26, 2015, 12:59:26 pm от BeLove »
По игровым вопросам доступен только следующим контактам: http://gw.kz/team/
Возникла проблема? Обратись в поддержку - http://support.gw.kz!